Specializata in produse de curatenie, ingrijirea casei, cosmetice si profesionale, firma Romchim a fost fondata in Tg.- Mures, Romania in anul 1998, moment din care continua sa evolueze si sa se extinda.
Facilitatile noastre de productie se intind pe o arie de 11 000 mp, si 9 depozite regionale pe tot teritoriul Romaniei.

Romchim investeste in permanenta in noi produse si tehnologie ridicata, incercand sa satisfaca exigentele cele mai diverse ale consumatorului. Scopul nostru este de a furniza produse de calitate destinate imbunatatirii calitatii vietii consumatorilor.


Creativitatea si inovatia in prezentarea produselor noastre, promptitudinea si rapiditatea in livrarea comenzilor, colaborarea la inalte standarde profesionale cu partenerii nostrii sunt principalele strategii de dezvoltare pe care compania le aplica.

Produsele sunt fabricate si comercializate in Romania atat prin intermediul societatilor de distributie precum si prin cel al retelelor internationale de magazine: Cora, Real, Carrefour, Profi, etc.

Succesul Romchim se datoreaza unei echipe profesioniste si unor standarde de calitate pe care le impune si le aplica in intreaga sa activitate.

Originalitatea si calitatea produselor Romchim este recunoscuta prin obtinerea Certificatului International de Calitate ISO 9001:2008 precum si ISO 14001:2004.

Capacitatea extinsa de productie prin investitii noi de utilaje automate si semiautomate precum si respectarea unor inalte standarde de calitate, Romchim produce marci recunoscute pe plan international prin realizarea de produse sub marci private.

Dezvoltarea companiei este sustinuta de reteaua proprie de distributie (din 9 judete) coordonata prin intermediul reprezentantilor si punctelor de lucru, precum si la nivel national prin reprezentantii regionali de vanzari.
Ca raspuns la extinderea permanenta a pietei produselor de curatenie, compania a dezvoltat o noua unitate de productie a flacoanelor din polietilena. Aceasta investitie realizata cu tehnologie noua de virf prin linii tehnologice de suflare, face posibila obtinerea de ambalaje proprii, personalizate, intr-o gama variata de gramaje si culori.
Studiul preferintelor consumatorilor este foarte important in efortul de dezvoltare a marcilor noastre, drept urmare am investit in dezvoltarea unei noi divizii, cea a produselor profesionale.

Investim in mod constant in crearea de noi produse realizate prin retete originale in laboratoarele de cercetare proprii pentru a raspunde asteptarilor consumatorilor.

Suntem constienti, de asemenea ca administrarea unei companii responsabile are, in sine, un impact social pozitiv. Contribuim la bunastarea consumatorilor, investim in pietele locale si dezvoltam abilitatiile oamenilor, atat in interiorul companiei, cit si in comunitatile in care ne desfasuram activitatea.